GDPR
1. Considerații generale privind datele dumneavoastră personale
In conformitate cu Regulamentul (UE) 2017/679, StudentPractice va administra in conditii de siguranta si numai
pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de Utilizatori. Prin Termeni si Conditii Utilizatorii
sunt informati ca datele personale pe care le furnizeaza urmeaza a fi prelucrate in scopul oferirii in conditii
optime de catre StudentPractice a serviciilor pe internet, a serviciilor de furnizare bunuri si servicii, a
serviciilor de reclama, marketing si publicitate si a serviciilor de statistica.
StudentPractice realizează următoarele operaţiuni de prelucrare: colectarea, inregistrarea, organizarea,
stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea si, in unele cazuri, transmiterea catre
terti, in baza exclusiva si reglementata a unui contract comercial care asigura securitatea si
confidentialitatea datelor, precum si respectarea drepturilor utilizatorului, a datelor personale ale
Utilizatorilor site-ului pentru a administra, mentine, imbunatati si obtine informaţii cu privire la serviciile
pe care le ofera, precum si pentru a preveni erori si scurgeri de informatii prin reteaua IT proprie, incalcari
ale legii sau termenilor contractuali.
Datele personale ce urmeaza a fi colectate vor putea fi folosite, inclusiv prin crearea automată de profiluri
(pentru acei Utilizatori care şi-au exprimat consimţământul explicit) si pentru a personaliza intr-un grad cat
mai mare serviciile oferite Utilizatorilor prin intermediul site-ului precum si in scopuri de marketing. Crearea
automată de profiluri nu va viza datele minorilor, datele personale ale acestora nefiind prelucrate în acest
scop.
Datele personale vor fi furnizate de catre Utilizatori, la optiunea lor proprie, in momentul crearii unui cont
valabil pe site sau abonarii la un serviciu disponibil pe site, pentru a beneficia de serviciile si produsele
oferite prin intermediul acestuia. La inregistrarea in site sunt solicitate Utilizatorului anumite date
personale, precum numele si prenumele, adresa de e-mail si alte informatii cu caracter personal.
Utilizatorul este singurul raspunzator de toate datele furnizate la momentul crearii contului de utilizator pe
site. Pentru confirmarea datelor si contului, Utilizatorul va fi anuntat la adresa de e-mail declarata la
crearea contului. Acest e-mail de confirmare are rolul stoparii actiunilor frauduloase ale unor utilizatori care
folosesc adrese de e-mail ale altor persoane pentru a crea conturi fictive. Daca primiti un asemenea mesaj, in
conditiile in care nu v-ati inregistrat personal pe site va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa
officialstudentpractice@gmail.com pentru a sterge contul respectiv in maximum 3 zile lucratoare. E-mailul va
conţine, în format pdf şi versiunea în vigoare a prezentului Contract.
Formularul de profil al Utilizatorului contine campuri care pot fi editate in cazul in care se doreste
modificarea sau completarea datelor furnizate la crearea contului. Utilizatorul nu este obligat sa furnizeze
aceste date, ele fiind necesare i) evidentei despre folosirea site-ului si ii) al oferirii in conditii optime a
serviciilor prin intermediul acestuia, pentru aducerea la cunostinta a campaniilor promotionale, in scop de
reclama, pentru actiuni de marketing si publicitate personalizate si pentru accesul Utilizatorului la facilitati
suplimentare. Refuzul Utilizatorului de a furniza datele solicitate determina neparticiparea la actiunile
promotionale organizate prin intermediul site-ului si nefolosirea facilitatilor, serviciilor suplimentare
oferite exclusiv Utilizatorilor cu un cont in acest website.
Website-ul va putea fi utilizat şi dacă Utilizatorul decide să nu creeze un profil prin furnizarea datelor
personale, cu excepţiile stabilite în cadrul Politicii de Cookies (parte integrantă a prezentului Contract)
Conform Regulamentul (UE) 2017/679 si Legii nr. 677/2001, Utilizatorii beneficiaza de dreptul de acces, de
interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa
justitiei. Totodata, Utilizatorii au dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa
solicite stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, Utilizatorii pot face o cerere in scris in
acest sens, pe care o vor trimite prin e-mail la adresa officialstudentpractice@gmail.com cu specificația
„Solicitare date cu caracter personal”.
Site-ul se angajează sa nu trimită mesaje spam (mesaje comerciale pentru care nu are acceptul prealabil explicit
al Utilizatorului) si sa întreprindă toate mijloacele tehnice accesibile pentru a asigura securitatea si
confidențialitatea datelor utilizatorului.
Site-ul își rezerva dreptul de a desființa, fără aviz prealabil, conturile si accesul membrilor care încalcă
Termenii și condițiile, care întreprind activități dovedite de frauda, calomnie sau atac la securitatea și
confidențialitatea informațiilor din cadrul site-ului sau a companiei operatoare a site-ului.
2. Datele având caracter personal pe care le colectăm, temeiurile colectării și scopurile colectării
În cadrul raportului de comunicare online stabilit intre site și utilizator, colectăm și prelucrăm datele dvs.
având caracter personal, colectarea și prelucrarea acestor date fiind necesară furnizării de conținut informativ
si promoțional către utilizator, în urma completării, de către acesta, a datelor cu caracter personal în mod
voluntar, în cadrul site-ului, prin accesarea uneia sau mai multora dintre secțiunile: creare cont, actualizare
cont, abonare la newsletter, completare chestionar online, completare formular online, pentru obținerea de
informații personalizate sau beneficii comerciale, în cadrul campaniilor promovate pe site.
Temeiurile colectării de date cu caracter personal pe site pot fi următoarele:
persoana vizata și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai
multe scopuri specifice
prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face
demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.
prelucrarea este necesara în vederea îndeplinirii unei obligații legale care ii revine operatorului.
prelucrarea este necesara pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice
prelucrarea este necesara pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau care rezulta în
exercitarea autorității publice cu care este investit operatorul.
prelucrarea este necesara în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o parte terța, cu excepția
cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care
necesita protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când persoana vizata este un copil.
2.1. Datele colectate
În enumerările de mai jos vă prezentăm în mod detaliat ce date cu caracter personal sunt colectate precum și
temeiul, scopul și durata colectării acestora. Furnizarea datelor indicate mai jos nu este obligatorie pentru a
vizualiza Website-ul, cu excepția celor care vizează Cookies.
Datele indicate sunt necesare numai pentru a presta servicii specifice pentru Utilizatorii care le transmit.
Majoritatea informațiilor sunt colectate prin intermediul unor părți terțe, reprezentate de Hotjar și
Firebase.
2.1.1. Date având caracter personal pe care le colectăm noi:
Nume, Prenume, Adresa de e-mail, Cookies, Marcaje de timp (data și ora accesării).
2.1.2. Date având caracter personal pe care le colectează Hotjar:
Hotjar User Unique User Identifier (HUUUI), Nume, Adresă de E-Mail și alte informații similare, Istoricul
achizițiilor, Interacțiunea cu site-ul (cum parcurgi secțiunile șițe-ului, cât timp îl utilizezi, cum parcurgi
grilele, rezultatele grilelor etc.).
2.1.3. Date având caracter personal pe care le colectează Firebase Authentication:
Număr de telefon, Parolă, E-mail, Adresa IP, User Agent-ul.
2.2. Hotjar
Hotjar folosește module cookie și alte tehnologii pentru a colecta informații despre comportamentul
utilizatorilor pe site, inclusiv paginile vizitate, acțiunile întreprinse și datele de interacțiune. Aceste date
ne ajută să înțelegem mai bine nevoile și preferințele utilizatorilor, să îmbunătățim funcționalitatea site-ului
și să oferim o experiență mai bună.
Rețineți că datele colectate de Hotjar sunt anonime și nu includ informații de identificare personală.
Prin utilizarea site-ului "Student Practice," sunteți de acord cu colectarea și prelucrarea acestor date în
conformitate cu Politica de Protecție a Datelor cu Caracter Personal a site-ului.
Dacă doriți să dezactivați colectarea de date de către Hotjar sau să aflați mai multe informații despre modul în
care acest serviciu gestionează datele, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate a Hotjar
disponibilă pe site-ul acestora: https://www.hotjar.com/legal/compliance/gdpr-commitment/#
2.3. Firebase
Site-ul "Student Practice" utilizează serviciul Firebase furnizat de Google pentru a colecta, stoca și gestiona
datele utilizatorilor în mod eficient și securizat. Firebase respectă prevederile GDPR (Regulamentul General
privind Protecția Datelor) și se angajează să protejeze datele cu caracter personal ale utilizatorilor noștri.
Noi utilizăm Firebase Authenticator, respectiv Firebase Firestore. Puteți consulta mai multe detalii referitoare
la cele 2 accesând următorul link: https://firebase.google.com/support/privacy
Firebase utilizează module cookie și alte tehnologii similare pentru a colecta date anonime despre interacțiunea
utilizatorilor cu site-ul, cum ar fi adresele IP, informațiile despre dispozitiv și comportamentul pe site.
Aceste date sunt prelucrate în scopuri analitice și de îmbunătățire a serviciilor noastre.
Vă asigurăm că datele cu caracter personal colectate prin intermediul Firebase sunt stocate în mod securizat și
nu sunt partajate cu terțe părți, cu excepția cazurilor în care acest lucru este necesar pentru a oferi
serviciile noastre sau pentru a respecta cerințele legale.
2.4. Prin utilizarea site-ului "Student Practice," sunteți de acord cu colectarea și prelucrarea datelor dvs. cu
caracter personal în conformitate cu această Politică GDPR și cu prevederile Firebase respectiv Hotjar. Dacă
aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la utilizarea Firebase sau Hotjar pe site-ul nostru sau doriți să
exercitați drepturile dvs. conform GDPR, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail
officialstudentpractice@gmail.com
2.5. Temeiurile colectării acestor date sunt reprezentate de punctele 1), respectiv 6)
2.6. Scopurile colectării datelor având caracter personal:
Pentru furnizarea accesului la conținut și răspunsuri la întrebări și solicitări transmise de către utilizator
online, pentru transmiterea de comunicări, oferte și beneficii constând în acces la servicii și produse
2.7. Modalitatea si perioada de colectare a datelor:
In cadrul bazei de date securizate, pana la exprimarea dorinței explicite de ștergere de către utilizator sau
pana la 10 ani de la ultima activitate a utilizatorului pe site. După cei 10 ani, datele vor fi anonimitate
electronic.
2.8. Date având caracter personal pe care le colectăm:
Acestea au fost specificate la punctele 2.1.1., 2.1.2. și 2.1.3.
Temeiurile colectării acestor date sunt reprezentate de punctele 1), respectiv 6)
2.9. Scopurile colectării datelor având caracter personal:
Pentru monitorizarea traficului site-ului și a istoricului accesărilor acestuia, pentru realizarea ierarhiei de
conținut și identificarea conținutului cel mai relevant pentru utilizator, pentru furnizarea accesului la
conținut și răspunsuri la întrebări și solicitări transmise de către utilizator online, pentru transmiterea de
comunicări, oferte și beneficii constând în acces la servicii și produse respectiv pentru buna funcționare a
site-ului și pentru a ne ajuta să îmbunătățim funcționalitatea acestuia, furnizând astfel utilizatorilor un
instrument în învățare care le va veni în ajutor.
3. Modul de păstrare a datelor dvs. având caracter personal, locație, perioadă de păstrare
Vom stoca datele dvs. cu caracter personal pentru o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii
scopurilor în care sunt prelucrate datele, iar, în cazurile în care avem o obligația legală de a păstra datele
dvs. cu caracter personal o anumită perioadă de timp, perioada de păstrare va fi cea prevăzută de lege. În
funcție de situația concretă, această perioadă va varia, putând fi cuprinsă între 1 zi și 10 ani.
Pentru o bună înțelegere a modului de păstrare, a locației în care datele dvs. cu caracter personal vor fi
păstrate și a perioadei exacte pentru care aceste date vor fi păstrate în evidențele sau în sistemele noastre,
vă rugăm să consultați tabelul de mai sus.
În scopul garantării dreptului utilizatorului de a fi protejat în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal, implementam, pentru anumite categorii de date având un caracter sensibil sau care sunt apte
să afecteze drepturile într-o manieră semnificativă, măsuri speciale de natură tehnică și organizatorică, care
să protejeze aceste categorii de date cu caracter personal.
4. Drepturile utilizatorilor cu privire la datele cu caracter personal și exercitarea acestora
În vederea protejării la un standard cât mai ridicat a datelor utilizatorul are serie de drepturi reglementate
de lege, pe care le prezentăm pe scurt în cele ce urmează, rugându-vă ca pentru orice detalii suplimentare să nu
ezitați să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal din cadrul Societății noastre,
utilizând detaliile de contact următoare: officialstudentpractice@gmail.com, București, Sectorul 6, Splaiul
Independenței, Nr. 202 B, Camera 42.
4.1. Dreptul de acces
Utilizatorul are dreptul de a obține accesul la datele sale cu caracter personal pe care le prelucrăm, precum și
dreptul de a obține copii ale acestora. La solicitarea utilizatorului, prima astfel de copie vă va fi oferită de
către noi în mod gratuit, urmând ca eventualele copii suplimentare pe care le veți solicita să poată fi supuse
unei taxe corespunzătoare efortului necesar de extragere si formatare pentru transmitere. Copia datelor având
caracter personal vă poate fi oferită fie în format electronic, fie în format fizic, în funcție de solicitarea
dvs. şi de natura datei solicitate. Pentru solicitarea informațiilor despre datele cu caracter personal
existente în site, precum si pentru a solicita ștergerea parțiala sau totala a acestor date, este nevoie sa fie
adresata cererea folosind adresa de e-mail officialstudentpractice@gmail.com sau sa fie expediata o scrisoare
prin posta sau curierat la sediul social al StudentPractice.
De asemenea, utilizatorul are dreptul să obțina orice informații suplimentare relevante (cum ar fi motivul
prelucrării datelor cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm,
informații privind prelucrarea și divulgarea acestor date și orice alte asemenea informații).
4.2. Dreptul la rectificarea datelor
Utilizatorul are dreptul de a obține rectificarea oricăror inexactități ce vizează datele sale cu caracter
personal prelucrate de către noi. De asemenea, are dreptul de a obține completarea oricăror date cu caracter
personal care sunt incomplete. Orice utilizator este incurajat sa contacteze site-ul la adresa
officialstudentpractice@gmail.com ori de câte ori observa că există o inexactitate în privința datelor sale cu
caracter personal sau că datele sale cu caracter personal prelucrate de către StudentPractice sunt
incomplete.
4.3. Dreptul la ștergerea datelor
Utilizatorul are dreptul la ștergerea datelor având caracter personal. Acest drept nu este un drept absolut,
ceea ce înseamnă că legea instituie anumite limitări în privința exercitării acestui drept („dreptul de a fi
uitat").
4.4. Dreptul la restricționarea prelucrării datelor
Utilizatorul are dreptul de a obține restricționarea prelucrării datelor sale cu caracter personal pe care le
colectăm și prelucrăm, în special în cazul în care contesta exactitatea datelor, în cazul în care prelucrarea
datelor este ilegală ori în cazul în care prelucrarea acestor date nu mai este necesară, potrivit legii.
4.5. Dreptul de a obiecta
Utilizatorul are dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor având caracter personal de către noi, în special în
cazul în care prelucrarea se realizează în scopuri de marketing sau din motive legate de situația particulară în
care se afla acesta, caz in care datele acestuia trebuie anonimitate în cel mai scurt timp de la sesizarea
obiectării din baza de date a site-ului și anonimizarea acestora trebuie confirmata utilizatorului.
4.6. Dreptul la retragerea consimțământului
Pentru datele cu caracter personal prelucrate pe baza consimțământului, utilizatorul are dreptul de a isi
retrage consimțământul in orice moment, la fel de ușor cum l-a și acordat inițial. Retragerea consimțământului
nu va afecta însă legalitatea prelucrării datelor pe care am realizat-o înainte de retragerea
consimțământului.
Dreptul la retragerea consimțământului nu este unul absolut, ceea ce înseamnă că există cazuri în care datele nu
vor fi șterse ca urmare a retragerii consimțământului (de exemplu în cazul în care datele având caracter
personal sunt folosite pentru ca site-ul să se conformeze unei obligații legale). Aplicarea retragerii
consimțământului se aplica din momentul înregistrării acesteia si operarea retragerii consimțământului se va
realiza in maximum 3 zile lucrătoare de la înregistrare.
4.7. Dreptul de a depune o plângere în fața autorității competente
Utilizatorul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor
cu Caracter Personal cu referire la aspectele ce privesc prelucrarea datelor cu caracter personal de către
Societatea noastră.
Datele cu caracter personal sunt colectate și prelucrate printr-un proces decizional automatizat în vederea
personalizării informațiilor şi comunicărilor comerciale adresate dumneavoastră. Procesul decizional automatizat
ce implică datele de sănătate are la bază consimțământul dumneavoastră expres.
În cadrul acestor procese datele dumneavoastră sunt protejate prin măsuri de securizare specială de tipul
criptării datelor și securității avansate la nivel de server al bazei de date.
Aveți dreptul de a solicita modificarea modului în care sunt prelucrate automat datele dumneavoastră personale,
solicitând verificarea procesului automatizat prin intervenție umană. În acest scop vă rugăm să ne contactați la
adresa de email officialstudentpractice@gmail.com.
5. Exercitarea drepturilor
Pentru ca utilizatorul sa își poată exercita drepturile precizate mai sus, pentru a ne adresa orice întrebare
referitoare la aceste drepturi sau pentru a ne cere lămuriri cu privire la oricare dintre prevederile acestei
informări, vă rugăm să ne contactați oricând, utilizând informațiile de contact.
6. Cum se pot transmite cererile sau plângerile - persoana de contact
Pentru a afla mai multe informații cu privire la datele cu caracter personal, cu privire la modul în care datele
sunt colectate, prelucrate și protejate sau pentru a cere orice lămuriri referitoare la cele menționate în
acești Termeni și Condiții orice utilizator poate contacta la orice moment responsabilul cu protecția datelor cu
caracter personal din cadrul companiei, adresându-se prin mail la officialstudentpractice@gmail.com sau prin
corespondenta postala la București, Sectorul 6, Splaiul Independenței, Nr. 202 B, Camera 42.